2008-10-01

Desolació nacional.

En Pere Izquierdo ja no és el director del MAC. Ara tots plorarem i a tots se'ns vendrà una explicació més o menys civilitzada dels motius.
Jo em penso que n'hi ha un de clar encara som una colònia i alguns encara es pensen que ens hem de mirar el país com si fos una colònia. En Pere veu el país com un país i així va plantejar el MAC com el museu del país tal i com anys ha van fer els fundadors. Ara en pro de la gestió i de no em entès què alguns dels no iniciats no hi ha doblers per l'arqueologia perquè n'hi ha d'haver per tot el que és cultura i a més això de l'arqueologia és una branca de les ciències no se què...

Diguem que jo hi entenc poc de museística, de fet gens, només soc un usuari escadusser, cada any uns quants cops, però el que vaig veure a Empúries fa anys i el que he vist enguany és com la foscor i la claror, el passat i el futur. I m'hauria plagut no sabeu com que continués la persona que va fer possible la millor idea de país que reflecteix l'Empúries d'avui.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada retrobar-te, encara que sigui virtualment.

Anònim ha dit...

El més curiós és que en Pere Izquierdo tampoc no ha donat cap explicació pública del què ha passat.